دانلود آهنگ با تو فرهاد فروتنی
نوشته شده توسط : علی شریعتی

آهنگ با تو فرهاد فروتنی

با تو عوض شده مسیرِ قلبم

چپ نگاه نمیکنه کسی به قلبم

جستجوی متن ترانه ها در موزیک ویدئو

تا الان بودی تو عزیزِ قلبم

عاشقت میمونم از این به بعدم

چشات آبی و خیره به عکساتم

میمیرم اگه بیفتی چپ با من

ببین فکرت هست روز و شب با من

آهنگ با تو فرهاد فروتنی از موزیک ویدئو

نفسم شو

حالا حالا ها گیرم

واسه چشای معصوم تو میمیرم

من از عاقل شدن سیرم

برات دیوونه میمیرم

حالا حالا ها گیرم

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

ترانه سنتی در موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

واسه چشای معصوم تو میمیرم

من از عاقل شدن سیرم

برات دیوونه میمیرم

مث یه ماهیم که آسمون نداره

ابریم که تو نباشی بارون نداره

بزار رک بگم من بدون تو دلم

آشوبه طوفانه اروم نداره

حالا حالا ها گیرم

انواع سازهای موسیقی موزیک ویدئو

واسه چشای معصوم تو میمیرم

من از عاقل شدن سیرم

برات دیوونه میمیرم

حالا حالا ها گیرم

واسه چشای معصوم تو میمیرم

من از عاقل شدن سیرم

برات دیوونه میمیرم

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: